کنکور
نوشته شده توسط : کنکور

سلام بچه ها من کنکور دولتی قبول شدم باورم نمیشه من رتبه 38 آوردم (کنکوری که خیلی ها اصلا قبول نمیشن)

البته اگه این dvd را نخریده بودم مطمئنم حتی 7 میلیون نفر هم نمیشدم واقعا باور نکردنیه من نه آموزشگاه فهیم رفتم نه اینکه  2 سال بخونم با یک هفته کار کردن این رتبه را آوردم به نظر خودم اگه یک هفته دیگه کار میکردم رتبه اول کنکور میشدم

دیگه تعریف کردن نداره درضمن شما همین الان که بخرید  یک هفته الی 10 روز دیگه پولشو به پستچی میدهید پس هیچ جای نگرانی نیست

برای خرید و توضیحات بیشتر کلیک کن





:: بازدید از این مطلب : 833
|
امتیاز مطلب : 1511
|
تعداد امتیازدهندگان : 571
|
مجموع امتیاز : 571
تاریخ انتشار : 10 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
negar در تاریخ : 1395/12/5/4 - - گفته است :
سلام خسته نباشید تو رو خدا جواب بدین چجور تهیه كنیم این دی وی دی

/commenting/avatars/avatar15.jpg
فتانه در تاریخ : 1395/10/14/2 - - گفته است :
سلام چه جوری میشه این دی وی دی را خریداری کرد؟قیمتش چنده؟چه قدر تضمینیه؟اگر یکی پایش صفره صفر باشه احتمال قبولی داره

/weblog/file/img/m.jpg
فتانه در تاریخ : 1395/10/14/2 - - گفته است :
سلام چه جوری میشه این دی وی دی را خریداری کرد؟قیمتش چنده؟چه قدر تضمینیه؟اگر یکی پایش صفره صفر باشه احتمال قبولی داره

/commenting//
مهسا در تاریخ : 1391/1/3/4 - - گفته است :
سلام عزیزم
به وبلاگ من سر بزن کلی عکس و مطالب خنده دار دارم
منتظرتم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: